Начало > Uncategorized > ИЗБОРЪТ

ИЗБОРЪТ


Всеки, който иска да свали килограми и/ или просто да поддържа добра физическа форма, освен балансирания режим на хранене трябва да практикува някакъв спорт или комбинация от спортове, упражнения или най-общо казано да има целенасочена, организирана и най-вече постоянна двигателна активност. Но най-важното според мен е да не е временно, тоест за някакъв определен период, а за по-дълъг, даже най-добре да се превърне в начин на живот. Това всъщност никак не е трудно, е ,може би само в началото, но като се види благотворния ефект, няма да е трудно човек да осъзнае колко приятно и полезно може да бъде грижата за здравето и тялото. Разбира се, за да се получи това, трябва да се избере най-подходящата програма, съобразена с вкуса, начина на живот, темперамента и нуждите на човека. Аз например през годините съм се занимавала и изпробвала доста спортове, ходила съм по спортни клубове, при различни инструктори, правила съм си упражнения и в къщи и т.н. В различните периоди съм имала и различни изисквания към заниманията – например преди повече наблягах на аеробиката, после танците, след това се появи каланетиката, пилатес, стречинг и т.н. Както вече споменах, много е важно заниманията да са освен полезни, и приятни. Защото така постигаме двоен ефект – освен за фигурата и физическото си здраве, се грижим за настроението си и психическото си равновесие. А едното без другото не върви, нали! Даже май в това напрегнато и динамично ежедневие най-важен е общия тонус, просто човек да се разтовари и отърси от натрупания стрес.

Затова тук ще се опитам да опиша и дам информация за някои от спортовете и видовете гимнастика, които съм практикувала, практикувам или имам впечатления, както и според мен за какво и кого са подходящи.

  1. Няма коментари.
  1. No trackbacks yet.

Вашият коментар